2 1 3 4 5

Brend

Doppelherz brend ima dugogodišnju tradiciju U NEMAČKOJ  i nastupa pod sloganom Snaga dva srca.

Takođe, Doppelherz u ponudi ima širok asortiman vitamina visokog kvaliteta, minerala i specijalnih aktivnih komponenti, koji pomažu očuvanju aktivnog i zdravog načina života.

Istorija Doppelherz Brenda   

1919
U ovoj godini, nemački hemičar Jozef Piter Henes iz Essena, razvio je originalan recept za današnji Energetski Tonik, baziran na bilju i drugim prirodnim sastojcima. Henes je ovaj proizvod nazvao “Doppelherz”. Doppelherz farmaceutska kuća, koju je sam osnovao, proizvodila je i prodavala tonik sa ogromnim uspehom.             

1950
Popularnost tonika ubrzano raste zahvaljujući intenzivnim reklamnim kampanjama. Upadljiv logo, koji se sastoji od dva srca, uskoro postaje simbol vitalnosti, zdravlja i blagostanja za milione.

Tokom pedesetih godina, elegantne i vesele domaćice, obučene u boje brenda, promovisale su tonik. 

1982
Jedinstveni Doppelherz TV nastup ulazi u istoriju 1982. godine. Ova kampanja, lansirana tokom ranih osamdesetih, brzo je dobila kultni status i ostala, do danas, u sećanju mnogih potrošača.    

1998
Doppelherz poklon paket i specijalna božićna tv reklama, pomogli su da Doppelherz tonik postane najprodavaniji proizvod iz oblasti zdravlja tokom prazničnog perioda. Lik Deda Mraza se pridružio Doppelherz marketinškim naporima i osvojio srca konzumenata tokom 1998. i 1999. godine.


1999

Predstavljen je veliki broj novih proizvoda, propraćen intenzivnim reklamnim kampanjama. Naš moto bio je: Za sve one koji svet posmatraju srcem.     

2000
Doppelherz više nije sinonim samo za čuveni tonik.
Pod sloganom “Sve što srce želi”, Doppelherz investira sve svoje znanje i umeće u razvoj novih proizvoda.

Doppelherz je postao jedan od vodećih brendova u segmentu pripreme proizvoda na bazi belog luka, ginsenga, vitamina, minerala i Omege-3, kao i u proizvodnji bezalkoholnog i nezaslađenog tonika  (Vital Tonik N).


2001
Asortiman je proširen dodavanjem novih proizvoda iz grupe vitamina i minerala. Novi proizvodi su lansirani u segmentima Magnezijuma, A-Z vitamina, Kalcijuma, B kompleksa, Magnezijuma+Kalcijuma, Folne kiseline, Gvožđa+C, L-karnitina+Magnezijuma, Silicijum-dioksida, Gloga, tableta presvučenih artičokom, cinka+Histidina, itd.

 

2004-2011
Brend Doppelherz se intenzivno razvijao tokom ovih godina i uvodio nove proizvode te je time proširio svoj asortiman i postao vodeći brend dijetetskih suplemenata na tržištu zapadne Evrope.
Doppelherz je prezentovao i novi veb sajt u formi portala za komunikaciju.